• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle trudno było kupić jakikolwiek towar. Chwilowo każdy kontrahent jest właściwie objęty przez reklamy oraz produkty przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowania z logo. Przeważnie twórcy wypuszczają pełną serię takich artykułów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo w wielu przypadkach pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym można czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Popularne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Categories: Handel

Comments are closed.